Sejarah Kemerdekaan Yang Diputar Belit!

Sejarah sebenar kemerdekaan Tanah Melayu


Bila negara kita mendapat kemerdekaan?
31 Ogos 1957.. Betul?
Tapi tahukah anda bagaimana kita mendapat kemerdekaan tersebut?
Apakah perjanjian yang membuatkan penjajah memberikan kemerdekaan kepada negara kita?

Jalan cerita ini berantai, sila baca mengikut urutan sebelum anda faham bagaimana kemerdekaan di Malaysia di capai... Dan jangan terkejut, jalan cerita ini berkait rapat dengan agenda FREEMASON...

**************************************

Rundingan antara British dengan puppet (Kami ampu puak British) :

Kau nk merdeka?
Nak jadi PM?
Boleh, tapi aku akan letak central bank kat malaysia.. (Bank of Rothschild a.k.a Bank Negara Malaysia)

Sebelum tu kamu kena jadi tali barut British.. hapuskan pejuang2 kemerdekaan (haluan kiri) dan label mereka sbgai pengkhianat negara. Nanti kami akan tulis semula buku2 Sejarah.. Kalian akan kami agung2kan dlm buku Sejarah sebagai pejuang2 kemerdekaan.. (Sejarah ditulis oleh orang2 yg menang)

Kami balik negara asal dan memerintah malaysia dari sana.. sbb kami dah ada puppet2 yg akan menggantikan kami utk tugas2 seperti memungut cukai, sebarkan ajaran Islam Sekular, memecah belahkan perpaduan Islam etc melalui parti sarkis yg memerintah.. parti tersebut pun guna bahasa penjajah.. United Malay National Organization.
dan pemerintahan adalah berlandaskan sistem democrazy yg mana sistem penipu ni dibawah kawalan kami sepenuhnya..

Presidents are selected.. not elected.. PRU hanya 'wayang' supaya rakyat percaya pada sistem demokrasi.

Sistem ini akan memecahbelahkan umat Islam dan perpaduan rakyat.. ini kerana MEDIA ARUS PERDANA ikut skrip kami... Badan2 kerajaan termasuk PDRM semua ikut telunjuk kamu.. golongan2 bijak pandai akan kami jadikan sebagai bidak catur kerana kami jugalah lah yg control sistem pendidikan...

Golongan2 cendikiawan dan sejarawan2 kami didik mereka dgn ilmu2 acuan kami, agar mereka menentang pihak2 yg ingin membongkar gerak kerja kami, agar kebenaran sentiasa berpihak kepada kami..

Senangkata merdeka hanya atas kertas..

Kami akan memperhambakan rakyat malaysia.. kalian semua bekerja utk kami.. utk bayar riba..bayar pelbagai cukai..

BAGAIMANA??

Kau nk rakyat kau berpelajaran? nk bina sekolah? universiti? pinjam duit dgn Rothschild.
Nak bina pembangunan??
Pinjam dgn Bank Dunia..
Nak enjoy? beli jet peribadi? bina kediaman mewah mcm istana?
Kau nk pinjam berapa trillion?
700 trillion?
Bank Dunia pun cetak kertas dollar sebanyak 700 trillion.. teetttt..(daripada kertas yg tiada apa2 nilai)

Ok sekarang kamu dah dapat 700 trillion.. enjoy lah puas2.. bakinya buat pembangunan negara.. rakyat kamu lah yg kena bayar hutang riba pada BANK DUNIA..

Bayar hutang sampai mati...
Bayar mcm2 cukai lagi...

walaupun negara kamu kaya hasil bumi tapi kami tetap minta cukai.. hasil2 bumi ni kami baham dan kamu (pemerintah) juga akan dpt bahagian.. kamu akan hidup kaya raya 7 keturunan..

Asalkan kena patuh setiap arahan kami...
Siapa bos kamu?
‪#‎Queen_Elizabeth_II‬

Kami akan buat rakyat kamu jadi miskin dan tak mampu sambung belajar, beli rumah dan kereta secara tunai.. tetapi hanya mampu buat pinjaman melalui BANK..

Mengapa?

Ini kerana sistem riba menjadikan harga barang jadi mahal berkali2 ganda... Akibatnya, harga rumah, harga kereta, kos pengajian berlipat2 kali ganda dari harga sebenar..

Kos2 utk pembangunan negara, pembinaan rumah, kos pembuatan kereta jadi mahal berkali2 ganda..
Kemudian bila buat loan, harga rumah tersebut akan berkali2 ganda lagi.. Contoh, harga rumah 500 000, bayar balik 1 500 000..
Dan rakyat kamu hanya mampu memilikinya melalui pinjaman bank..
Kalian semua adalah 'hamba' kepada keluarga Rothschild..

Tahukan kamu jika tiada sistem riba, harga rumah tersebut hanya sekitar 30ribu.. tapi kamu terpaksa bayar dgn harga 1 500 000..

*Bank2 di Libya tiada bunga (riba), pinjam 30ribu bayar 30ribu..
Ini kerana Libya sgt kaya hasil bumi dan Muammar Gaddafi sgt adil dan saksama..


SIAPA SEBENARNYA PEJUANG KEMERDEKAAN TANAH MELAYU? SIAPA PUPPET?

Inilah pejuang2 kemerdekaan sebenar (haluan kiri) yg dilabel sebagai 'pengkhianat negara' oleh pegawai2 British (kaki ampu) yg kemudian dilantik menjadi Perdana Menteri..

Mereka bertungkus lumus melawan British agar 'hasil bumi negara' tidak jatuh ditangan mereka, hapuskan sistem cukai, sistem riba, sistem wang kertas etc...

Yang sarkisnya, pegawai2 British pulak yg diangkat sebagai 'pejuang kemerdekaan'' dan ''bapa kemerdekaan''.. Buku sejarah di Sekolah?? Sejarah dituils oleh pihak yang menang...

Inilah sejarah kemerdekaan yg disorokkan United Malay National Organisation

Teruskan bacaan anda.......... 

SIAPA SEBENARNYA PEJUANG KEMERDEKAAN TANAH MELAYU??

'Komunis' itu adalah gelaran yg diberikan oleh British dan Umno, sedangkan nama sebenar mereka adalah API, GERAM, PUTERA etc dan mereka bergabung menuntut kemerdekaan mutlak, dan mereka terdiri drpd beratus ribu org melayu yg akhirnya mereka merengkok dlm penjara dan ada yg dibuang negeri.

Matlamat mereka ialah utk mengangkat Dr Burhanuddin sebagai Perdana Menteri, sebaliknya Tunku Abdul Rahman (ketika itu seorang Pegawai British) & UMNO menjadi pengkhianat apabila mereka menjadi tali barut British.

Dr Burhanuddin Al-Helmy ditahan oleh British kerana semasa Darurat pada 1948, beliau menyeru secara terbuka kepada orang Melayu supaya jangan menyerang kaum gerila Melayu+Cina yang berjuang melawan British di dalam hutan.

Siapa Dr. Burhanuddin Al-Helmy?


KESIMPULAN

Fikirkan,,, Kenapa tanah melayu yg kaya dgn hasil bumi, rakyatnya ramai miskin? lepas tu mintak lagi mcm2 cukai yg terang2 haram di sisi Islam?

kerana kita adalah hamba kepada British a.k.a Freemason.. British yg tulis perlembagaan Malaysia. hasil2 bumi malaysia dibaham oleh british dan barua2nya pemimpin2 melayu.. seperti getah,minyak, biji timah etc...

Ada pulak yg kata British bawa kemodenan kpd Tanah Melayu..

Mereka claim British bawa teknologi perhubungan..membuka jln keretapi dan jln raya..
Mcm btol jer bunyinya kan..

Ttp yg sbnrnya British terpaksa adakan semua tu utk kemudahan mereka..jgn tumpang bangga sbb klu tahu hakikat sbnrnya kita akan hangin satu badan.

Jln raya british buat utk bawa hasil getah ke pelabuhan utk dijual..
Buat jln keretapi utk bawa bijih timah menuju pelabuhan..

semua kemudahan itu depa buat semata-mata utk larikan hasil bumi kita lalu keuntungannya di bawa ke England..

loading...