Kanak Kanak Cacat Ini Menyanyikan Lagu Untuk Ibunya Yang Membuatkan Semua Orang Menangis. Termasuk Admin!

VIDEO SEDIH kanak kanak tanpa mata Azzam

Kanak kanak Indonesia bernama Azzam Nur Mujizat yang dilahirkan cacat tanpa mata ini menyanyikan lagu bertajuk 'Ibu' dalam rancangan D'Acedemy Asia di tujukan khas untuk ibunya membuatkan seluruh penonton di pentas terasa sebak dan menitiskan air mata di tambah dengan lirik lagunya yang sangat mendalam.


Azzam Nur Mujizat - Ibu

Ibu ceritakan padaku
Tentang indahnya bunga
Ibu ceritakan padaku
Tentang isi dunia

Ibu jangan pernah kau bosan
Menemani aku
Ibu jangan pernah kau lelah
Menuntun langkahku

Aku hanya bisa meraba
Tanpa bisa melihat indahnya bunga
Aku hanya mendengar tentang cerita
Keindahan dunia ooo

Aku hanya mengenal dengan meraba
Tentang semua benda di dunia
Terima kasih ibu
Engkau yang selalu mengasihi aku

Ibu engkaulah mataku
Ibu engkaulah malaikatku
Ibu engkaulah segalanya
Di dalam hidupku
 
Bersyukurlah kita mempunyai  mata untuk melihat keindahan dunia..
Menitis air mata sewaktu kita bersedih...
Air mata tanda kita bersedih... Bagaimana dengan Azzam?

Semoga Azzam menjadi seorang yang berjaya di masa hadapan.
loading...