Dapatkan Penjimatan Tiket Penerbangan AirAsia Dengan BigPay Mastercard

Tiket murah kapal terbang AirAsia
Tiket murah kapal terbang AirAsia


Anda seorang ahli perniagaan yang sering travel ke luar negara dengan kapal terbang...
Atau anda sering melancong keluar negara menaiki kapal terbang?

Tentu setiap kali anda ingin membuat tempahan tiket kapal terbang, anda akan mencari tiket yang murah bukan?

Syarikat penerbangan AirAsia antara syarikat penerbangan yang terkenal dengan harga tiketnya yang murah (bergantung pada terma dan syarat) berbanding syarikat syarikat penerbangan yang lain apalagi jika anda ahli kelab AirAsia.

Baru baru ini, syarikat penerbangan AirAsia telah mengeluarkan kad mastercard (BigPay Mastercard) khusus untuk pelanggan pelanggan AirAsia.

Tiket MURAH aIRaSIA BigPay Mastercard

Dengan BigPay Mastercard ini, ianya akan memberikan sedikit penjimatan untuk tempahan pembelian tiket kapal terbang anda kerana pembayaran menggunakan BigPay Mastercard ini adalah 0% fee charges berbanding kaedah pembayaran menggunakan kredit kad yanglain atau banking online.

Selain daripada itu, BigPay Mastercard ini membolehkan anda membuat pengeluaran tunai di mana mana ATM di luar negara dengan kadar tukaran yang lebih murah berbanding kadar tukaran di premis premis tukaran wang (Money Exchanger)*.

Selain itu juga, dengan setiap tambah nilai BigPay Mastercard dan juga sebarang transaksi pembayaran menggunakan kad ini, anda akan menerima Big Point dari AirAsia yang mana Big Point ini boleh di tukarkan kepada tiket penerbangan AirAsia. Kalau dah banyak Big Point anda, silap silap boleh dapat tiket penerbangan AirAsia Percuma..

BigPay Mastercard ini turut mempunyai E-Wallet yang mana dengan E-Wallet BigPay ini membolehkan anda untuk top up BigPay Mastercard anda, melakukan pembayaran (QR Scan) dan memindahkan baki wallet kepada wallet saudara atau rakan rakan yang turut memiliki E-Wallet BigPay.

Untuk mendapatkan kad ini, hanya memerlukan RM20 untuk pengaktifan kad. Selepas pembayaran di buat, kad akan di hantar ke rumah anda dan boleh di aktifkan bersama E-Wallet. RM20 di kembalikan ke dalam baki BigPay Mastercard / E-Wallet BigPay anda. Bermaksud, BigPay Mastercard ini PERCUMA.

Part yang paling best, BigPay ni ada referral program. Maksudnya jika anda anda ada saudara atau rakan yang apply BigPay Mastercard ni, anda akan dapat komisyen RM10.

Syarat untuk membolehkan anda menjadi sebahagian daripada referral program ni, anda perlu apply BigPay Mastercard ni melalui orang yang mempunyai referral code dia, dan aktifkan kad anda sehingga selesai. (Tunggu kad sampai ke rumah, aktifkan bersama E-Wallet, selesai)

Untuk mendaftar dan mendapatkan BigPay Mastercard ini serta layak mengikuti referral program, follow step di bawah

1. Sila ke http://bigpay.link/referrals
2. Anda akan di bawa ke Play Store / App Store, applikasi "BigPay - Asia's Money App" akan terpapar, download app tersebut.
3. Set Negara
4. Masukkan No Phone
5. Tunggu OTP kod di hantar melalui SMS dan masukkan no OTP yang di berikan.
6. Masukkan maklumat peribadi anda dengan lengkap dan tepat.
7. Masukkan kod referral N9WLJ2LDN7
(Anda akan dapat bonus RM10 dengan memasukkan kod di atas)
(Kegagalan memasukkan kod referral, menyebabkan anda tidak layak mendapat bonus RM10 dan tidak layak mengikuti referral program)
8. Tunggu BigPay Mastercard anda sampai di pintu rumah dan aktifkan kad tersebut.

Selalu Travel? Dapatkan BigPay Mastercard Ekslusif dari AirAisa ini sekarang untuk mendapatkan tiket penerbangan AirAsia yang lebih murah dan berpeluang menjana pendapatan sampingan.

+++++++++++++++++

AirAsia Raih Pengiktirafan Dunia


loading...