Viral Bila 'B4bi Ingin Mengerjakan Solat

Sorry tajuk sedikit over tanda expressi.
Artikel ni berkenaan kejadian seorang jemaah masjid yanh ditampar dan ditendang di muka oleh seorang jemaah yang lain di Masjid Felda Palong Tujuh, Jempol.

Kejadian berlaku selepas solat Isyak di masjid itu pada 24 Ogos lalu, ketika mngsa berusia 62 tahun berjalan di belakang suspek sambil membawa sejadah dan ia terkena belakang suspek.


Punca kejadian jemaah masjid di tampar dan ditendang tu ada yang mengatakan sejadah mangsa terkena suspek. Pihak polis pula mengatakan mangsa terpijak tangan suspek. Tapi kalau di lihat dari video, rasanya tak terpijak tangan pun.

Dari siasatan polis, suspek seorang yang panas baran dan sering menimbulkan rasa kurang senang di kalangan jemaah masjid dan penduduk setempat.

Selepas kejadian, suspek ke rumah mangsa untuk meminta maaf dan menyelesaikan kejadian tersebut dengan cara baik tetapi di tolak oleh keluarga mangsa.

******************

Di sini admin tak nak ulas apa jalan penyelesaian yang di ambil oleh kedua dua pihak, kalau ikut admin, ambil tindakan undang undang je, sebab da naik tangan dan kaki.

Yang admin nak ulas adalah, tak guna solat jemaah 5 waktu tapi perangai kelaut. Berlapik juga lah admin tulis ni. Kalau bawa perangai baran tu dekat Pub, lain cerita. Ini dalam masjid kot.
Patutnya bila dalam masjid, hati jadi tenang, ini kau bawa baran kau. Sebab tu tajuk admin tulis bila b4bi Mengerjakan solat! 
loading...