Atasi Kulit Wajah Breakout Dengan Tepung Pulut

Post sebelum ni admin ada kongsikan tips merawat kulit wajah breakout dengan produk kecantik penjagaan wajah dari Centaphil.

Kali ni admin nak share tips merawat kulit wajah yang breakout dengan hanya menggunakan Tepung pulut. Ye lah, tak semua produk kecantikan ni sesuai dengan kulit wajah kita.

Petua merawat kulit muka breakout menggunakan tepung pulut ni admin jumpa dari perkongsian seorang gadis bernama Ji yang sebelum ni kulit muka dia agak teruk dengan breakout, tapi setelah mengamalkan petua menggunakan tepung pulut, kulit muka dia terus licin n mulus.

Gadis yang di gelar Ji ini mengalami masalah kulit muka breakout yang agak lama dan teruk. Telah banyak produk kecantikan wajah yang telah di cuba sehingga telah habis beribu ringgit dengan membeli pelbagai produk kecantikan termasuk Centaphil yang di katakan mujarab, tetapi masalah kulit breakoutnya tetap tidak berkurang.

Setelah penat mencuba pelbagai produk kecantikan wajah tetapi tidak berhasil, akhirnya Ji mencuba petua orang orang lama pula. Setelah bertanya pada neneknya tentang petua menghilangkan kulit muka breakout, maka neneknya pun memberitahu untuk menggunakan tepung pulut.



Setelah mengamalkan petua menghilangkan kulit muka breakout dengan tepung pulut, akhirnya kulit muka gadis bernama Ji ini pulih dari breakout dan kini kulit wajahnya lebih licin, mulus dan cantik dari sebelumnya.

Lihat perbezaan kulit wajah Ji sebelum dan selepas menggunakan tepung pulut untuk merawat kulit wajahnya.

petua hilangkan kulit muka breakout 1

Jom ikuti perkongsian dari Ji tentang petua merawat kulit wajah breakout menggunakan tepung pulut ni.

Dapat petua hilangkan kulit Breakout dari seorang nenek di kampung

petua hilangkan kulit muka breakout 1

Cara menggunakan Tepung Pulut sebagai alternatif merawat kulit muka breakout


Hasil setelah mengamalkan petua tepung pulut

petua hilangkan kulit muka breakout 1

Amal sekerap mungkin

Muka Ji yang sekarang..... memang macam punggung baby. kikiki


Ha... jadi yang mana yang da penat mencuba pelbagai produk kecantikan untuk menghilangkan breakout di muka, bolehlah cuba petua menggunakan tepung pulut ni..

loading...